lördag 7 juni 2008

Igår var det varmt.. Jag ezza och emma tog med nemo ut till örn och badade lite.. eller ja.. lite grann alla fall.. var ju jätteskönt i vattnet.. så idag ska vi in till stan så nicken kan köpa sig en bikini.. har ju beställt 2 st från ellos.. men nej då.. dom passade inte *morr*

Blev en tripp till mantorp inatt med.. Fick åka och hämta MP..Tog volvon som låter som en saab och åkte och rädda honom från polisen.. Så han är nog tacksam för det idag.. "Räddarna i nöden" Nicken å Ezza.. *haha* Han va full.. ojojoj ja.. de va han.. Alla har vi varit där så ingen har rätt att döma!

Lider med er alla som varit med mig när jag "mått dåligt" på fyllan (ni vet vad jag menar) Fick bära på en ledlös MP igår.. Men han är massa massa kilo lättare än mig. .så jag kan bara tänka mig vilket helvete det är.. sorry! Kan inte säga annat!

Nu blir det kaffe och en cigg..

Ha de...

1 kommentar:

Tezz sa...

Vi älskar dig ändå gumman... föralltid!!!!