onsdag 4 juni 2008

Fick allt sola lite igår.. Med Hannapluttan och så kom Tilda och hälsade på med.. Låg utanför henne, Hanna asså.. Eller ja.. Mitt och Ezzas nya hus =D Vi ska ju flytta dit =) Ezza flyttar snart.. och jag vet inte riktigt än? Men augusti, september nångång.. Men ja vill flytta NUUUU!!!!
Men den som väntar på nåt gott...................!!!
Ska bli såå himlans skönt alla fall.. Har ja ju velat göra ett tag nu menar jag =P

Å så fick man tillbaka på skatten igår.. ojojoj.. de va en trevlig överraskning kan ja lova.. herre va glad ja bidde =D
Så de va en bra dag igår.. Sola (brände mig dock på ryggen och var klantig och solade med bikinin så ja har JÄTTEmärken efter den på ryggen) och så fick ja pengar å sist men inte minst så fick jag en lägenhet =D

Idag har man jobbat.. De va ju trevligt.. ska jobba imorn med 12-21, dock inte lika trevligt, men men.. vad gör man inte för pengar =)
Helgen är jag ju ledig och mammi fyller år.. så dom kanske kommer till mig en sväng på söndag..
Ezza tyckte vi skulle gå på loppis och kolla om man kan hitta nåt fint.. De kan ju va skoj.. Får se om de hinns med =)

Ne ni gott folk.. nu ska visst Nicken förbereda maten till sin mammi å pappi =)

ha de........

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi ska bli grannar...shalalalala!
Vi ska bli grannar, shalalalallala!

Anonym sa...

va skoj att du fick lägenheten!!! :o)