tisdag 3 juni 2008

Gårdagen gick nog åt helvete...
Tror inte att det kommer gå lika bra denna gång =(
Men vad gör man... Finns inte ett skit jag kan göra åt saken.
Det är upp till dom helt enkelt. Så nu är det 2 veckor i ovisshet kvar, sen vet jag.
Dagen innan min födelsedag.. Kan bli den bästa present jag nånsin har fått, eller så blir det den värsta. Det återstår att se..

Tack alla som var där.. Tack Lindha för att du kom.. Det kändes kan jag lova. Min äldsta barndomskompis.. Vet att vi kommer ha kontakt resten av våra liv.. Det är inte alla som har det =)
Ezza, Theza.. Tack!! Kändes så bra att ni va där.. <3

Sen bidde det frukost på subway.. Mycket gott!!
Sen tryckte vi i oss en glass från Bosses, satt i domkyrkeparken.. Så himlans mysigt.

Idag då.. Ja jag skulle ju hemskt gärna vilja åka och sola vid nån strand eller nåt..
Meeen.. antingen så jobbar ju folk, eller så har dom annat att pyssla med.. Men jag ska se om ja inte får tag på nån jävel alla fall =)
Johanna ray skulle ringa sen alla fall.. =)

Ikväll ska jag kolla på lägenhet =) =) =)
Hoppas hoppas hoppas ja tycker om den och att ja kan få den iså fall..
Underbart vore det.. Men vi får la se?

Ha de...

3 kommentarer:

Anonym sa...

e de lägenheten brevid Ezza? hoppas du gillarn i sånt fall då :) o finns de balkong där? kramar

Annicken sa...

Ja, lägenheten brevid den som Ezza SKA flytta till =) uteplats finns det.. så det är ju asbra =)
hoppas ja tycker om den bara, men det märks ju =)

Tezz sa...

hihi, faan va spännande då=)... väntar på en signal när du kommer hem... till den "andra mobilen"
fast bara om d e innan halv 9.. sen e d sussa dags för theza=)
Pussa