onsdag 20 augusti 2008

hihi

Vet ni att jag har skrivit 100 inlägg.. haha, de tycker ja e lite skoj =)

Jaha.. i mitt liv händer inte mer än vanligt. ni vet jobb, hjälpa syster.. m.m..
Men nu jobbar jag ju bara till på fredag å sen åker jag hemmåt.

Så veckan ser ut såhär för min del.
Tors-jobb 7-16
Fre- jobb 7-14.30 sen bär det av hem =)
Lör- packa packa packa
Sön- packa och hoppas på att träffa käraste Evelina <3 Sen mot Rimmat igen för att packa och städa husvagnen.
Mån- Bär det av mot semestern i ullared =)

Det ska bli så himla skönt att komma iväg.. ojojoj..
Sen den 30:e har syrran å co fest.. de ska med blir sköj =)
Å sen ni.. då sker det äntligen.. Då ska nicken flytta =)
Så all hjälp välkomnas =)
Hoppas ju verkligen att syrran å Jens hjälper mig, så mycket som jag har slitit för dom nu i sommar. Ezza ska jag nog kräva lite hjälp av med tror jag =)
Så himlans skojsigt... Så SKÖÖÖÖNT!!!!!!!

Ne nu ska jag baka åt systera mi.

Ha det så bra och känner ni er manade att hjälpa till den 1:e september med att flytta, så är det baara att ni hör av er =) =) =) =)

Pöss

Inga kommentarer: