lördag 2 augusti 2008

Tjohooo!!!

Har känt mig lite nedstämd både igår och idag bara för att jag ska jobba på lördag.. (nästa lördag asså) schemat såg ut såhär: fre- ledig lör- 7-11 + 17-21 sön-ledig....
Så ja tänkte att ja kunde byta bort den turen så ja kan få tre dagar ledigt.. men icke!!! inte en jävel som kunde och resursen var fullbokad.. så de va kört tänkte jag.. men icke sa nicke!! smarta nicken fixa det hela =)
Så ja får ledigt tre dagar kommande helg :D Får ju dock jobba på måndag, så det blir 7 dagar.. men det är det värt!!

Har ju inte så mycket att förtälja om mitt liv.. jobbar, är hos syrran, badar med barna.. ja.. så skojsigt e de.. men shit va bra de kommer bli i syrrans å deras hus.. när dom väl blir färdiga. nu har dom alla fall börjat flytta möbler.. så förhoppningsvis så är dom färdiga på mån och kan börja städa huset i kisa.. gött!!

Torsdags var jag i stan med syster.. vet inte när jag hade en sån dag med henne sist? ett ex antal år sen alla fall!! Så hon följde med mig som stöd och sen åkte vi till IKEA och shoppade gärnet =) =)

Biblioteket i Åtvid eller i Norrköping?? Biblioteket i Åtvid eller i Norrköping??Biblioteket i Åtvid eller i Norrköping?? Biblioteket i Åtvid eller i Norrköping??
Det är väl det jag ska göra.. sitta på ett bibliotek och uggla och va söt :(
Men WTF!! De får la gå.. Orkar inte mer asså.. Fan om de inte går min väg det kommande halvåret.. då vet ja inte va ja gör!!??
Önskar att ja hade mina älskade vänner närmare.. Så man kunde träffas oftare, hitta på saker, fika, snacka skit nätterna långa!!
Men det kommer väl inte igen.. Alla har vi våra egna "liv" nu. vissa av oss alla fall!! Vissa står ju bara kvar på samma ruta och kämpar ivrigt för att komma vidare till nästa. Dock utan att lyckas!!

Saknar så mycket i mitt liv som jag en gång hade. Det är otroligt hur mycket man kan sakna något som man ändå vet inte kommer att komma tillbaka!! Korkat!!

Theza min käraste--varför kan vi inte bo nära varann för.. saknar dig så fruktansvärt mycket så det gör ont ibland!!
Kao-- va fan skulle du växa ifrån mig så som du har gjort.. kom tillbaka!!!

fan asså... ALLA.. kom tillbaka!!!!!!!!!!!! varenda en av er.. se till att pallra erat feta arsel till mig.. NU!!!!!!!!!!!!!

Så de så!!

Gud vare med er!!
Lev i frid!!

2 kommentarer:

Tezz sa...

Gud vare med er? Sen när blev du kristen?.. nu börjar ja bli lite orolig här va... Inget gudsnack=)

Saknar dej med gumman... som faaaaaan.. d vet du..

Blir nog lite bättre när ja väl får bil.. då blir d lättare..

Älskar dig i vilket fall..
puss puss

Anonym sa...

tack så mycket för din kommentar! det värmde ska du veta. saknar dig min vän :o) kram