söndag 3 augusti 2008

Trötter..

Jobb jobb och jobb... usch så trött jag är på skiten...
Ledig i helgen är jag.. och jag längtar nåt så fruktansvärt.. vet att dom 3 dagarna kommer att flyga iväg.. men ändå.. det ska bli såååååååå skönt!!

Snart har dom la flyttat färdigt tror jag.. syrran å co asså..
Orkar inte med dessa "dubbelpass" jobb på hmtj sen jobb hos syrran.. det sliter nåt förbannat kan ja lova.. fan.. hålla på å fixa med andras grejer hela tiden.. både på jobbet och på "fritiden"... uschamej!!
Skillnad blir när ja flyttar sen.. då ska dom fan få hjälpa till kan ja lova.. (hoppas bara dom kan då??) mormor erbjöds sig till å med att hjälpa mig.. haha.. söta mormor!! får väl se hur de blir med det där med.. han vill ju tydligen sälja huset med.. hoppas bara han säljer till nån/några bra... som inte vill att vi flyttar.. för de orkar ja fan inte.. då flyttar ja till rimforsa och isolerar mig eller nåt...

ne ni gott folk.. nu ska slutkörda nicken nanna kudde =)

Lev väl..

Inga kommentarer: