fredag 24 oktober 2008

FREDAG!!!

Ja mina kära vänner..
Idag är det fredag, MIN SISTA DAG!!! *wiiiiie*
Fan så gött asså... nu har jag gjort det.
Nu kan jag inget annat göra än att lägga det här hemska kapitlet i mitt liv bakom mig!!
Underbar känsla! Dessa tre veckor har varit riktigt jobbiga emellanåt. Men det har ju gått. Jag klarade det! Och nu sitter jag här med kaffe och macka och bara känner en sån fruktansvärd lättnad och sån sån glädje. Nu får det inte bli värre, nu kan det inte bli värre. Nu har jag varit nere på botten, klättrat mig upp så jag der ytan, och nu har jag kommit ett steg närmare. JAG MÅR BRA!!!!! Jag vill bara skrika ut av glädje!
Måste säga TACK till alla er som stått vid min sida under den här tiden.
Hanna, Theza, Lindha, Ezza, Emma, Andreas, Ann-Louise, Mamma... Kommer inte på nån mer såhär.. men ja ni vet ju.. ni betyder!!


Vill bara skrika av gjädje, hoppa högt av förväntan och springa mot bättre tider!!

Kanske skriver mer sen när ja kommer hem!

Puss på er mina älskade

Inga kommentarer: