fredag 24 oktober 2008

Avslutat


Nu är det avslutat. Har gjort mina 50 timmar =)
Kataari kom förbi en sväng med. Kul å träffa henne och säga hej då.
Fikade med dom på bibban och fick även ett presentkort =)

Sen har jag nu varit hos Maria. För sista gången =)
Hon tyckte inte att jag behövde henne mer.
Hon sa att jag hade mognat och vuxit massa sen vi senast träffades för 4 veckor sen =)
Jag hade fått ett helt annat tänkande och jag såg ut att må toppen.
Och det gör jag med.

Nu lämnar jag allt skit bakom mig. Nu går jag vidare.
Nu blickar jag bara framåt mot ett lyckligt liv.
Nu finns det inga hinder.

Theza du underbara människa. Tack för att du har stått ut med mig, både i glada och gråthärjade tider. Du har alltid funnits där. Stått vid min sida i ur och skur. Och det bästa är att jag vet att du alltid kommer att göra det. Till livets slut. Finare vän än du finns inte! Inte alla man vet skulle offra sitt liv för en. Men med dig vet jag! Jag vet att du gör allt för mig!
Och jag gör desamma för dig!
Min ängel på jorden, min vägledare.. Du är och kommer för alltid att vara min allra bästa vän!
Älskar dig så det gör ont!




Hanna, min alldeles egna psykolog. Att du stod ut med mig under den hemskaste tiden i mitt liv, det kan jag inte förstå och kommer aldrig att göra. Jag stod ju inte ut med mig själv ens. Men du fanns där när ingen annan fanns där. Min lillsyster för alltid!!!!!!! Du har en alldeles egen plats i mitt hjärta!!!!!!!!

Nu kan bara Annicken gå vidare och lämna det hemska bakom sig.
Och det är precis vad jag har planerat att göra. Tro mig!!

Kärlek till er alla, mina nära och kära!!

1 kommentar:

Tezz sa...

Gullehjärtat=)... ÄLSKAR DIG!!!
vet inte mer vad jag ska säga... har inga mer ord... bara älskar dig!!!