måndag 27 oktober 2008

Ledig.. typ

Gick upp klockan 10 idag.. sååå jävla skönt att få sova ut!!
Duschade, satte på kaffe, försökte väcka Ezza för morgonkaffet.
Skalade potatis, Ezza kom in, drack kaffe, hon skar frukt till fruktsalladen, jag gjorde paj.
Anledningen till detta är för att vi idag ska fira min moster. Så mamma, pappa, mormor och mimmi kommer hit =) Så de blir trerättersmiddag. Först får dom lite kaffe och en kaka som mormor bakat. Sen blir det förrätt som består av tunnbrödssnittar med mumsig röra i. Sen blir det huvudrätt som består av potatis, falsk fläskfilé och grönsaker. Sen blir det efterrätt som då är fruktsallad och glass. Sen när vi har smällt allt det (som nog lär ta ett tag *haha*) då blir det kaffe och min underbart goda ananaspaj =)

Kommer nog bli skiiitbra tror jag =)

Så nu ska jag ta mig en cigg innan jag ska sätta på kaffe =)

Hej svejs

Inga kommentarer: