måndag 27 oktober 2008

Snipp

Middagen gick kanoners... Mycket gott må jag säga =)

Skulle försöka mig på att avfärga håret. Emma kom och hjälpte mig, men resultatet blev.... ingenting!! Det tog inte alls.. Något kanske, men inget som syntes =(
Så de bidde ingen färgning ikväll =(
Kanske kan bli de imorn om Emma kan fixa och dona???
Tänkte ju shoppa imorn med.. Tänkte om Johanna ville, men hon svara ej när ja ringde..
Skulle ju shoppa med Ewe, men hon jobbar till 4 och sen ska hon lämna bilen till Gutte så de blir ju inte förens 17-17.30 eller nåt. Tänkte då att man kunde åka in innan och kolla lite och sen möta upp henne?? Men det märks? Får se hur de blir??
Tänkte att jag skulle köpa en spegel. Fick ju ett presentkort av syrran å Jens..
Men får la ta de en annan dag i värsta fall??

Nu är ja rätt trött efter dagens slit =)
Så de blir sängen med min bok "Bedragen", mycket bra måste jag säga.
Japp, så får de bli.
Natti natt

1 kommentar:

Anonym sa...

Såg nu att du hade ringt. Men kan ju höras imorgon. Pusss