tisdag 28 oktober 2008

Andra dagen ledigt =)

Två dagar ledigt i veckan, hur ofta händer det då?? Har en rätt så slapp vecka måste jag säga, rätt så skönt faktiskt! Kan behöva det ibland!

Så nu är det alla fall bestämt. Åker in till stan med Emma och Johanna. Känner att det blir så sent annars. Jag är ju kärring och lägger mig tidigt eftersom jag ska jobba imöra =)

Ska se om jag kan hitta mig nån spegel? Kollade lite på nätet vad IKEA hade.. Men det var la ingen som jag fastnade nåt speciellt för. Men vi får la se?

Måste ju berätta... hihi... jag har ju skaffat linser. Har haft lite problem med att få in snitsen på det där med att få in dom. Så jag har stått och pulat med det där bra länge.. Men nu.. idag.. så tog det inte ens en minut för mig... *wiiiiie* jätteglad är jag =) =) =)
Kul va? Duktigt Annicken. Tack tack!! =)

Pappa satte upp 2 av mina 4 lampetter igår. Bidde jättefint faktiskt =)
Så nu börjar min lght bli, sakta men säkert, färdig!! Lite småfix kvar..
Eller egentligen är det la mer.. Men ja.. tills jag är tillräckligt nöjd för att vänta till nästa steg =)

Nehe ni.. Kanske bäst att jag gör ma iordning nu..

Ha i bra da mä er.

(har ni tänkt på hur jobbigt det kan vara att läsa på östgötska)

Inga kommentarer: