tisdag 28 oktober 2008

Make over.......










Det bidde 2 skiiitfina tröjor från Gina Tricot =) En stickad grå tröja (som dom för övrigt för reklam för på tv) mycket skön =) sen bidde det även en lila med, mycket tjusig =)




Hittade en spegel med, så den står här och väntar på att bli uppsatt bara.. Det får vi ta sen när det blir tid till det och när det finns någon som kan hjälpa mig med det. Känner inte att jag klarar det själv.. hmm!!








Emma var gullig och hjälpte mig att avfärga och färga håret (även att hon var trött och så.. bästa!!) Och resultatet blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Hade nog tänkt mig nån nyans mörkare. Men det är väl en vanesak det med, liksom längden på håret. Men det blev nog fint tror jag??

Före..













Efter...












Bra eller dåligt?

Bäst innan eller efter??
Kort eller långt????
Nu är det dax för Nicken att nanna kudden. Ska upp klockan 05.45....=(
Måste antagligen skrapa is på rutorna med, för det verkar bli frost inatt =(
Hej hopp

3 kommentarer:

Johanna sa...

Jag tycker att du ska ha så långt som på sista bilden, och färgen ska nog vara lite mörkare, men du passade i det med....

Tezz sa...

Jag tycker du e super fin nu älskling.. passar jätte bra i lite kortare juh..hehe
jättefin=)
puss

Anonym sa...

Tjo. Anade att d kanske va du som kommentera min blogg?!:) Ä ju sugen på att komma t Åtvid på lördag, ä d fest hemma hos dej då eller:P? Puss