torsdag 30 oktober 2008

SNÖ!!!!!!!!!

Hur ofta händer det att det snöar i slutet av oktober då???
Hallå eller!! Usch vad detta inte är efterlängtat!!

Ont i visdomstanden har jag IGEN!!! Blir galen på detta!!
Var nere hos skräckläkaren akut imorse.. men verkar inte ha gjort någon nytta alls.. så det blir väl att ringa imorn så dom får skriva recept åt mig.. =(
Stackars stackars mig... !!!!!!

Skulle jobbat ikväll men så bidde det ej.. skulle även åkt hem ikväll men så bidde de inte heller. SNÖ!!!!! och jag har inga vinterdäck (än). Men pappa håller på och byter nu tror ja. Så imorn kanske de blir hemfärd, om de inte blir besök hos tandläkarn igen.. *blä* Men vi får väl se..
Jag käkar mina ipren och panodil här.. hoppas på en förbättring alla fall.

Nu tänkte jag gå och lägga mig i ett bad. Man måste ju passa på medans man kan =)
Sen blir det te och tv för kurering!!

På lördag ska jag banne mig vara frisk alla fall, för då kommer det ju folk till mig för att fira halloween =) Ska bli riktigt skoj. Kul att Emma ska va med oxå tycker jag =) Och Sara kanske kommer med. Hihi.. och de andra söta flickorna =) Kommer bli sketaskoj!!

Ha de fint och glöm inte att tycka liiiiite synd om mig alla fall =)
kram kram

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag sa ju i Tisdags "Nu är det vinter" och det är det ju nu, det snöar ju!!
Hör av dig imorgon, kan ju komma på en fika. Puss och kram

Anonym sa...

Okej. Menar du Trixie? Har för mig att hon jobbar inom vården.
A just det, bolaget skulle vi ju till ja:) Men hörs imorgon då. Puss

Anonym sa...

jag har bestämt mej, jag kommer t dej på fredag:) Så ha d så bra så syns vi på Lördag:)

Anonym sa...

Haha fel av mej, menade Lördag:) Men vi syns imorrn då, å faan så kul vi ska ha:) Ser fam emot d som tusan:) Kram

Anonym sa...

Vilken tur att det löste sig:) För bolaget va ju tydligen stängt imorgon. Jo, Fegge är också med och vi har ju även mormor och morfar med oss. Men ska försöka komma därifrån rätt skapligt, så vi kan börja tidigt:) Kommer bli kalas kul imorgon! Puss