lördag 1 november 2008

Allahelgona

Det hände något. Jag vet inte vad?
Jag kände något, men vågade inte riktigt känna efter.
Jag ville gråta, men hejdade mig.
Jag ville skrika, men kunde inte.
Jag vill hata dig för det du gjort, men jag kan inte.
Idag är det allahelgona =)
Det ska firas med flickorna hemma hos mig.
Ewe, Johanna, Malin och Sara.
Ska ha kul, det har jag gett mig fan på!!
Glömma alla bekymer och besvär, alla problem och måsten.
Fly undan verkligheten för en kväll.
Känner att jag behöver det nu.
Orkar inte tänka, orkar inte ta åt mig.
Orkar inte bara.....
Detta tog hårt!!
Hoppas allt kommer lösa sig.
Önskar jag kunde hjälpa dig!
Önskar jag kunde göra något!
Önskar att få dig att se det från min sida!
Önskar att du kunde se att du är älskad!
Önskar du kunde se att du är bra!
Önskar så mycket, men det slår aldrig in!

Inga kommentarer: