tisdag 7 oktober 2008

Första dagen!

Måste bara säga... över förväntan!!!!!!!
Dagen har gått så fruktansvärt fort. Men det är väl antagligen för att det var så mycket information att ta in.. Mycket med datorn, med alla betäckningar på alla böcker.. Men vi får väl se.. Är inte så orolig för att gå dit på torsdag. Dom var riktigt trevliga.. Ena tjejen pratar så öronen blöder.. haha.. och den andra är skittrevlig. Polskan vet jag inte redigt va ja tycker om, men ja tror inte de e bra.. Hon va den som körde med mig mest och ändå träffade jag henne bara ca 30 min under hela dagen... Hon verkar vara rätt så... hmm... jaa... vet inte va ja ska säga... virrig är nog ett bra ord! Sen va de visst nån tant som kom vid 14 med, men henne va ja inte så mycket med så ja fick inget grepp om henne. Sen va de nån mer som brukar va där men hon va sjuk idag.. och en sista som bara är där på fredagar... men ja säger det.. tacka fan för att ja inte ska va där mer än 50 timmar på 2 veckor!!! För sååå mycket över förväntan var det inte... Men de blir nog bra de där.

Råkade kolla hur mycket jag gjorde av med i lördags... hmm... undrar hur mycket jag bjöd egentligen?? för det var visst lite över 1000 spänn.. och såå mycket dricker inte jag för.. jag kommer bara ihåg att jag bjöd Johanna och Malin på en drink när vi kom, sen fick johanna en drink till + en shot och en öl ja.. men sen vetti fan????

Imorn blir det jobb i rimmat igen.. ska ha personalmöte så jag har bakat 2 pajer nu.. lovade visst att ja skulle baka nåt att bjuda på... men jaja.. nu e de gjort alla fall... =)
Annanaspaj bidde det... mmmmmmmmhhhh va gott... länge sen ja bakade, lite skoj faktiskt!

Sitter och kollar lite på SOS familj eller va de heter?
Fy fan vilken jobbig tonåring!! Tror hon kan beté sig och göra va fan hon vill. Bestämma och domdera.. Shit asså!!!!!!
Det värsta är att jag känner igen mig lite... =( Känner en viss ånger för saker jag gjort och sagt till mina älskade föräldrar som jag älskar nåt enormt!!
Men jag tror dom har glömt och förlåtit mig som tur är =)

Ne nu är sista pajen färdig! bäst att ta ut den!

Pöss

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jo, du bjöd mig på väldigt mycket! Men jag får bjuda igen nästa gång vi går ut:) Kram

Anonym sa...

Haha, okej:) Tror han heter Joakim Rosén!:)
Händer i helgen då? Kram