torsdag 9 oktober 2008

Ja ni kära vänner... Vad ska jag skriva idag då?
Det är ju nämligen så att man inte får skriva vad som helst på sina bloggar...
Jag för min egen del har ju min blogg som en offentlig dagbok kan man säga.
Är jag sur på nån så nämner jag oftast inte namn eftersom den som sagt är offentlig..
Men sen är det ju oxå så att jag lägger ut bilder. Men det får man inte heller göra.. eller jo de får man.. men om jag har en bild på "kalle" och "kalle" säger åt mig att ta bort bilden så måste jag göra det. Och det gör man väl av ren respekt iofs. Men ja.. vet inte redigt vart jag vill komma med detta... men ja..

Nu ska jag snart iväg till bibblan i tre timmar. Och sen ska ja in till stora staden och hälsa på Jocke som fyller 26 (gammal) idag *hihi* GRATTIS JOCKE!!!!

Imorn blir det bibblan på dagen och rimmat på kvällen.. pressat schema kan man kalla det =)
Men å andra sidan tycker ja ju om att hålla igång, man hinner inte tänka så mycket då.. Så det kanske är bra det här trots allt??!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vart är du på bibblan.. åtvid eller rimforsa?? kram

Anonym sa...

är det du som är den stora varianten av kronprinssessan vicktoria?