torsdag 9 oktober 2008

Smickrande =)

Fick en mycket smickrande kommentar i mitt förra inlägg...
Nämligen..
"är det du som är den stora varianten av kronprinssessan vicktoria?"
Och svaret på det är JA...!!!

Det är faktiskt så att jag är den STORA varianten av kronprinsessan Viktoria =)
Det var väldigt fint sagt Jennifer.
Det värmde i mitt hjärta!!
Du gjorde min kväll hjärtat!!
TACK!!!!!!


Kom hem från Jocke precis. Åkte in med Thor och Lindén. Där var även Tinghed, Fegge, Johan, Rikard, Sara, Malin & Nicklas C. En del man inte sett på ett tag så de va skoj. Men det var sig likt när vissa personer kommer ihop... HÖGLJUTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =)
Men de va skoj. Så nu har man sett hur lilla Jochen bor =P

Nu blir det att skutta i säng och glädjas åt min kommentar =)

Natti natti!!!!

Inga kommentarer: