lördag 18 oktober 2008

Köp.............................................

Först måste jag ju visa dom andra skorna som jag fick... Har äntligen fört över dom till datorn.










Tjusiga va =) =) =)



Idag är jag ledig efter att ha jobbat tolv dagar isträck.. Det känns faktiskt. Tänkte jag skulle sova aslänge idag. Men så bidde inte fallet.. Vaknade 9.30, men får väl vara nöjd med det. Har ju gått upp mellan 5-8 varje dag i många dagar nu så kroppen vänjer sig väl antar jag.



Igår då, då kom Emma hit och drack kaffe, sen kom Evelina å så bidde det mat på Oasen. (Måste sluta med att äta ute, det är både dyrt och "äckligt"!!) Ja å Evelina då, partyprinsessan nr 1, var ju självklart partysugen =) Men jag var inte så sugen, kände mig lite sliten sådär.. Så hon fick spelet och satt på oasen och garva.. och ja.. vi satt nog och garva som as allihop..





Emma gjorde en liten rolig grej som vi tyckte var skoj.. Nämligen.. Om du översätter dom här orden till engelska och säger dom högt samtidigt som du tänker på Tony Irving och skriv till mig vad du får ut för något??



KÖP HAV STOL TIO



KÖP HAV KOCK TIO





Evelina for vidare medans jag och Emma såg på Hostel. Vilket var den sämsta "film" jag någonsin har sett... Den var inte bra nånstans, inte ens liiite bra.. Nej den filmen får så många minus de går!!! *blä*



Ikväll blir det nog att dricka lite vin ihop med Johanna och sen dra vidare till Åtvids bästa uteställe.... PLATINA GRUVAN *tjohoooo*


Ne men vi hörs då...

Sup och svälj - trevlig helg =)

Inga kommentarer: