onsdag 15 oktober 2008

Mys =)

Blev en myskväll med Christian ikväll =) Har suttit och pratat om allt och inget. Så himla underbart. Har verkligen saknat honom. Min förlorade vän är nu tillbaka =)
Han är bara så himla underbar. Bättre kille finns inte på denna jord!!!
Älskar honom för att han alltid är så ärlig, och bara är den där goa underbara människan!!
Kom fram till att vi har saknat varandra som fan och att det blev lite fel där för 3 år sen. Men det är förståligt och förlåtligt =) Är bara så glad att ha min bästa vän tillbaka. Och det bästa av allt är att det är som om inget hade hänt. Som om dom där 3 åren bara varit en dröm. Som att vi alltid funnits där. Känns så underbart så det går inte att beskriva i ord!!

Imorgon ska jag vara på bibban 10-14 och sen blir det att fara iväg till Rimmat och jobba 16-21.. Men sen är det bara fredag kvar och sen är jag ledig i helgen *yes yes yes*
Tänkte jag skulle hitta på något då, men vad???????
Christian och jag kom fram till att om ingen av oss kom på nåt så skulle vi göra nåt ihop. Han hade väl lite lösa planer men inget bestämt. Men ja vill ju hitta på nåt när jag är ledig.. Inte bara sitta och glo och "ta igen mig". Öppen för förslag =)

Idag när jag kom till bibban och skulle påbörja mitt pass så stod Andreas (Ante) där.. Haha.. kändes lite småpinsamt på nåt sätt.. Kul å se han, men ändå lite skumt.. haha.. skapligt förvånad jag blev av att se honom där alla fall =)

Nu blir det alla fall sängen med Linda Rosing´s bok "Den nakna sanningen" i högsta hugg =)

Puss å kram, bananreklam =D







Du tror du vet vad kärlek är, men du har inte en aning?
Du tror du vet vad ordet älska betyder, men du säger det bara för att tillfredställa nån annan. Du menar inte vad du säger!
Du leker med andras känslor och med andras liv.
Du är en liten liten pojke som famlar i mörkret efter något att hålla fast vid.
Men när du väl hittar nåt så släpper du taget.
Du är bara feg.
Du vet inte vad du har, men kommer upptäcka det när du förlorat det.
Precis som innan!
Lev du ditt liv och låt andra vara.
Du gör dom bara illa!!
Lev lyckligt i alla dina dagar, ensam.
För du är ej värd att bli älskad!
Vissa lär av sina misstag, men inte du.
Du gör om samma sak igen.
Ditt fega kräk!
Ont gör det.
Men det går över.
Men kommer såren nånsin läka hos dig?
Eller kommer du alltid ha öppna sår?
Låt dina sår läka.
Låt dig vara du.
Men låt bli andra.
Det tjänar inget till!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du kan ju alltid höra av dig till mig i helgen om du vill hitta på nåt;) Kram