måndag 20 oktober 2008

Oturs dagen

Morgonen började kl 06.00 då jag kliver upp trött å dan...
Åker iväg till jobbet där jag upptäcker att ja kunde fått sova en halvtimme till..
Men men.. Iväg på mitt första ärende, ute på vishan..
Vad händer då.. Jo Nicken sätter sig fast..
Det var så lerigt å dant så jag kom inte därifrån. Fanns inte en möjlighet.
Försökte att lägga pinnar bakom däcken så det inte skulle slira så dant och så att ja kanske skulle få nåt fäste.. Men icke.. Det var omöjligt.. Och stackars farbrorn!!
Erica fick till slut komma och dra bort mig..
Ja fint då.. blev ca 40 min försenad..
Men men.. det var ju bara att fortsätta..
Så ja gasa på till nästa ställe där det var dusch.
Allt började så bra så.. Men det slutade med att han halkade.. Så där låg han i badkaret och jag hade inte en jävla aning om hur jag skulle få upp stackarn. Men vi lyckades till slut.
Fick bara ett litet skrapsår på armbågen som tur var *phu*
Stackarn!! Jag var nog mest skakis tror jag..

Usch ja!
Hoppas det går bättre på nästa ställe???

Inga kommentarer: