lördag 11 oktober 2008

Shooooo´s

Min faster var hos mor & far när jag kom hem från jobbet..
Där stod en stooor påse innanför dörren.
"Den stora påsen är till dig" sa Oliver, min kusin.
Aha, tänkte jag... tog med den stora påsen upp och började plocka..
Plockade fram ett par skitsnygga skor, provade, passade, jublade..
Plockade fram ett par skitsnygga skor till som jag provade, som passade och jag jublade..
Detta upprepade sig 2 ggr till =)
Så med andra ord hade hon med sig 4 par skitsnygga skor till mig =)
Tjohoooo.. ni må tro att jag mår bra nu =)
Alla passade med =) Kunde ju inte bli bättre =)
Å billigt bidde det med... Hon tog inte emot några pengar så de bidde gratis =)
Men hon betalade inte så mycket för dom.. personalförmåner kallas det visst =)

Ne de va nog allt från min tråkiga dag som i övrigt bara innehållit jobb... tråk!!!

Inga kommentarer: