måndag 3 november 2008

Fortfarande måndag...

Denna dag har varit den tröttaste, segaste dagen på lääänge!!!!
Fy så trött jag har varit... heeeela dan!!
Usch å fy...
Kom hem från jobbet och fick verkligen tvinga mig själv att städa. Det behövdes efter lördagen kan jag lova!! Men si de gjorde ja å guu va gott de luktar =)

Sen låg jag halvdöd i soffan och glodde på tv och halvsov lite. Prata bort en timme med Theza och sen drack jag en kopp java med Ezza. Så vi har suttit och skrivit ner vad vi ska kolla på i stan imorn när vi åker in och shoppar lite. Inte för att ja har så möe pengar. Men nåt kan man nog unna sig (igen).. =D

Tänkte se om ja inte kan hitta nåt litet till Uffe å Mia med. Känner att ja vill ge dom nåt för att dom är så underbara människor och ja..

Så imorn blir det stan och på onsdag jobbar ja kväll så ja börjar inte förns 16 =)
Så 1,5 dag ledigt.. gött som fan!!

Ne nu blir det nog å halvdö i soffan igen.. Se om de finns nåt att halvglo lite på kanske?

Ska lägga in lite bilder från i lördags med, men orkar inte de just nu.

So long, suckers!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Heeej Gumman. Allt bra? Har ju inte pratat med dig sen i lördags. Tänkte komma förbi någon dag om det går bra? Puss och kram