tisdag 4 november 2008

Tisdag är det idag

Tisdagen har innehållit ett optikerbesök för att beställa linser. Fick då reda på att dom skulle sluta med den sorten.. Ja.. jag fatta hälften av vad hon prata om.. Jag skiter ju egentligen i vilket. Jag vill bara ha ett par linser som jag ser i och som inte skaver eller så.. Sen är jag nöjd. Ja skiter väl i märket lixom..
Sen bar det av in mot Linköping med Ezza för att shoppa lite.. =)
Hon köpte massa fint till lägenheten och jag köpte 4 kaffeglas, 6 vinglas eftersom mina har gått sönder, ljus och 4 ljusstakar och ljus till Uffe och Mia =)
Så köpte jag en lampskärm till hallen, 4 örngott och en kattlåda till Mitzy som hon ska ha hemma hos mamma & pappa. Hon tog ju sönder den som dom hade (hur hon nu lyckades med det?).
Så nu har hon en rosa som hon ska ha där =)
Så tack Aije & Jens för kaffeglas, vinglas och ljus =)

Imorn ska jag på kaffe hos Uffe å Mia å sen ska ja jobba 16-21. Så de blir att sova hos mamma imorn. Börjar tidigt på torsdag sen igen.. och sen jobbar ja varje dag nu fram till måndag om ja inte minns fel =( Men de får la gå.. Har inte så långt kvar på mitt schema nu.. Det känns lite sådär faktiskt.. Är ju asskönt att ha ett schema att gå på. Men samtidigt så känns det inte som att jag är ledig nåt.. Även att jag är det så känns det aldrig som det..
Både igår och idag har jag varit skiiittrött. Jobbade 7-13 igår och idag har ja vart ledig. Hoppas ja kan sova ut imorn så ja inte är så trötter...

Ne nu blir det desperate housewifes =)

Hej hopp

Inga kommentarer: