måndag 10 november 2008

Hantverkare %&3)#/(&Q&%#

Tror ni de bidde nån tapetsering idag?? NEJ!!
Hyresvärden plingade på och hade några snickare med sig som kolla på badrummet. Så nu ska dom tydligen börja med badrummet först och ta köket sist.. Nödvändigt att jag stressade med att plocka ut allt från köket då!! Så jag vet inte om dom skulle börja med det imorn eller på onsdag. Men onsdag jobbar jag 7.30-16 så då får väl hyresvärden släppa in dom... Så trött jag blir. Då hade jag ju inte behövt att gå upp så tidigt idag, då hade jag ju kunnat få sova ut lite.. Och jag vet ju inte om jag vågar att göra det imorn?? Vet ju inte, dom kanske står och plingar på dörren klockan 10.. Och man vill ju gärna vara färdig när dom kommer och inte bli tagen på sängen.. Så ja vet i tusan.. Alla pratar skit om hantverkare, att dom inte passar tider och att det tar så lång tid och blablabla.. själv har jag ingen erfarenhet av dom så jag har inte kunnat uttala mig. Men si dä kan ja göre nue!! SUCK!!!

Aja.. ska träffa Johanna Rahm vid två. ÄNTLIGEN!! Vi har väl pratat om att ses i kanske 1,5-2 år nu.. men det har inte blivit så. Det har varit så mycket emellan. Men nu så.. Nu går de bra =)
Ska bli riktigt kul att träffa henne och lilla Hilma faktiskt =)

Och på fredag kanske jag ska få träffa min underbara Thereze =D Tänkte gå ut och käka och kanske spela bowling. Ska fråga Evelina om hon kan och vill då med?? Ska bli så underbart att få träffa T igen.. Det var hur länge sen som helst.. Det är egentligen lustigt att någon som man träffar så pass lite kan komma att betyda så fruktansvärt mycket för en. Att en människa man nästan aldrig träffar, aldrig har tappat den platsen i hjärtat! DET är vänskap det!! <ÄLSKA>

Nu regnar det för fulla muggar här.. Kul har jag hört!!
Men det finns väl inget dåligt väder, bara dåliga kläder........... *hmm*

Ne nu blir det att bränna en skiva eller två.. Kanske ska ta och bränna en skiva till Evelina. Det har ju inte blivit av! Så det ska jag nog göra nu.. Japp, så får det bli =)

Tjohej

Inga kommentarer: