måndag 10 november 2008

jaa.. jag säger då de

Var hos Johanna R förut.. Så himlans söt Hilma var då.. Vilken liten charmörtjej =) Redan sju månader gammal.. Herregud vad tiden går fort. Kände att det var länge sen jag höll i en liten bebis.. Så underbart!! Tycker nog att Aije & Jens ska skaffa sig en liten till ;) Eftersom det inte riktigt är aktuellt för min egen del så kan väl hon få, eller hur =)

Nu kommer dom och tapetserar mitt kök imorn ialla fall.. aja.. jag är nöjd.. jag är ju bara glad om det blir gjort.. =)
Så jag ska va med Johanna när hon vaknar =) Min Johanna asså ;) Är så många Johanna nu så det är alldeles. Så Johanna Ray är "Ezzas Johanna" Och Johanna "kisa" är "Min Johanna" och så är det Johanna Rahm och Johanna Andersson med.. Gäller att hålla reda på alla Johannor =)

Ne nu blir det att ta på sig dom underbara jamasbyxorna och mysa ner sig i soffan och sen blir de sängen!! Måste ju upp vid åtta imorn med eftersom dom kommer vid 9-9.30... =(

Sånt är livet!!

Inga kommentarer: