söndag 9 november 2008

Home sweet home

Har jobbat hela helgen, men nu äntligen är jag hemma.. Guuu så skönt!!!
Ska va ledig nu måndag och tisdag.. =)
Imorn kommer dom troligen och börjar tapetsera mitt kök. Hoppas på att det inte tar så lång tid. Vill ju inte ha om springades här ju..

Ska köpa Syrran & Jens köksbord som dom har haft. Dom har köpt ett skiitsnyggt. Passar jättebra i deras stora kök.

Detta är det bordet jag ska ha =) Tjusigt som bara den blir de nog =D

Snart kommer Christian och ska hjälpa mig att ta ner gardinstången och gardinfästena i ena fönstret i köket. Når inte riktigt upp själv bara för att jag är en kortefis =)
Tur att man har långa vänner ;)

Ska ta och sätta på lite kaffe nu.

Skriver kanske mera sen...

1 kommentar:

evitch sa...

de bordet blir nog kanoners du lillfisen=)