onsdag 26 november 2008

Home

Hemma igen efter några dagar i Rimforsa. Var uppe hos syrran igår och lagade mat åt Jens och barnen, Aije va på praktiken. Dom fick lassagne.. Mmm så gött de e =) Slapp äta själv alla fall =) De e fasiken de bäste me å vare i ouimmat =)

Jag har även en efterlysning.. Och det är på YOHANNA!!! Vart tog du vägen?? Du svarar ej när jag ringer din filur!! Fy fy!!

Väglaget är skit idag kan jag lova.. tog hur lång tid som helst att komma hem idag.. Vet inte hur många gånger ja trodde ja skulle hamna i diket.. (ja jag körde sakta, faktiskt bara 50 heeela vägen) Så det var surt.. Så ta det lugnt där ute på vägarna.. vinterdäck hjälper inte om olyckan är framme!!!

Fick ett annat vikariat idag med.. =D
På västerliden (äldreboendet) Gillar inte det stället egentligen, men va fasiken.. det är ett jobb, och det tackar man inte nej till i dessa tider!!! Så där börjar jag på måndag...

Fattar inte.. dom har vikariebrist så det bara sjunger om det och Malin har sökt men inte hört nånting. Tycker det är sjukt.. Varför inte ta vara på dom som faktiskt vill jobba?? Korkat!!

Ne nu ska jag se om Yohanna svarar när ja ringer... Hmm.. återstår att se.. !!

Tjenis

Inga kommentarer: