tisdag 25 november 2008

Tandläkare och snö

Min lediga dag idag.. Skulle till tandläkaren för att operara bort min visdomstand. Mamma följer med och kör eftersom jag skullefå lugnande.. Kommer dit, får ta en röntgenplåt. Sen säger han att "den sitter så djupt ner så jag vågar inte ge mig på det, det är bättre att käkkliniken inne i stan får göra det." Så det var bara att vända och åka hem igen.. Och när jag nu får ta bort den, det vet i katten???

Snö har det ju kommit en hel del med. Men inte har plogbilsförarna fattat det förens idag.. Kan lova att det var ett helvete att köra igår.. Och självklart hade jag långturen igår med.. Men jag körde inte i =) Skapligt skicklig va =D

Bilen har vi vart och hämtat idag med, två veckor tog det..
Och hyresvärden ringde förut och meddelade att dom hade "glömt" att skicka ut någon till mig igår.. Hmm.. Men idag skulle dom komma alla fall.. Får väl se hur det har gått för dom när jag kommer hem.. När det nu blir??

Mor & far ska jobba bägge två i em/kväll.. Det är ju det bästa när man är här att man slipper äta själv. Men skickade ett mess till syrran och frågade om ja kan få äta hos dom? Kan tillochmed laga maten =) Hon skriver tenta idag. Hoppas det går bra för henne. Håller tummarna alla fall!!!

Mitzy var ute och sprang lite i snön förut.. haha.. men hon försvann nästan. Det är så mycket snö så hon sjönk ner.. haha.. lilla sötisen =)

Jaha, lönen bidde inte riktigt så bra som jag trodde. Den e inte dålig, men jag hade räknat med liiite mer alla fall.. Men jag överlever allt =) Men vet inte om jag har råd med att åka till Ullared?? Framförallt inte nu som inte Ezza ska med heller =( Vill verkligen åka både för Emma´s skull och för att hitta lite billiga julklappar och annat smått och gott =)

Slutet gott, allting gott....... Slut!

Inga kommentarer: