söndag 23 november 2008

Tack

Tack alla för en underbart trevlig och rolig kväll igår.

Johanna och Malin- ni är ju bara för underbara =)
Ewe- vad skulle jag göra utan dig!?!?!
Ezza- ripassa ;)
haha... har inte dansat så mycket som jag gjorde igår på väldigt väldigt länge.. fan va skoj jag hade.. Gröndahl var ju gullig och kollade på våran bastu och kom fram till att den funkar =) Det var bara vi som hade missat att kolla just där.. Så de va ju trevligt =)
Räka var på glatt humör och spelade gamla godingar från syrrans tid. Det är ju den bästa musiken måste jag säga =)

Hade alla fall redigt skoj igår..

Väntar nu på att mamma och pappa ska komma och hämta mig, har ju då ingen bil. Så underbara Emma kom och hämtade mig i fredags. Snällare människa, det får man nog leta efter.
Så ja kommer vara i rimforsa till tisdag eller onsdag? Ska operera bort min visdomstand på tisdag =S usch så hemskt!!!

Kaffepåsättningsdax =)

Inga kommentarer: