tisdag 27 januari 2009

Dagen till ära ska jag ta mig in till staden för att träffa Evelina och senare Martin. Blir att gå en shoppingrunda och sen måste jag hitta en inflyttningspresent åt Malin och Pierre. Är lite tråkigt det där med att Ewe har börjat jobba så konstiga tider igen.. Vi ses ju aldrig nuför tiden.. =( Men vad gör man inte för ett arbete.

I lördags var det kalajs hos Jörgen med toppengod mat och gott sällskap. Spelade spel och det blev lika.. (Även om vi egentligen skulle ha vunnit) Kan väl tyvärr inte påstå att dessa frågor passar mig. Tycker mest det är "onödigtvetandefrågor" Och sånt lägger ju inte jag på minnet =P Men Janniqe tycker sånt är skoj att komma ihåg så hon är riktigt duktig tycker jag. Och killarna.. ja dom har ju förmån att vara äldre och faktiskt haft lite mer tid på sig att inta lite mer information genom livet =P

Ikväll skulle Jörgen hämta mig, men vad vi ska göra har jag inte en aning om? Gick verkligen inte att få det ur honom igår kväll... *Hmm*

Lördag är det partty hos Mallan ballan och Pierre.. Ska bli så förbannat kul. Och det verkar som att det är många bjudna. Tycker det är lite kul med bjudfest för då kommer folk som man själv har bjudit och som man vill ska komma. Visst, det kommer nästan alltid nån eller några objudna. Men ja.. Det märks på lördag =) Längtar alla fall =)

1 kommentar:

evitch sa...

tack för titten=)