onsdag 28 januari 2009

Mys i soffan

Måste bara säga att OJJ vad sena en del är med att ta bort julsakerna.. Har sett massor som har det kvar.. Det är ju så tråkigt nu... Ta bort det vettja!!

Igår blev det ju som jag trodde.. Hockeykväll hos Daniel. Eller mys i soffan kan man oxå kalla det =)
Värdelös match (om man ens kan kalla det match?) Och jag kan väl inte påstå att det var färjestad som var sämst (även om dom inte är världsbäst då eftersom LHC har den titeln =)) Vi satt mest som döda sillar i soffan. Lite sletna efter dagen.. Så det var bara att dyka i säng när man kom hem!


Har så mycket känslor som flyger omkring.. Både bra och dåliga.. Blivit så besviken men samtidigt så fruktansvärt glad.. Det värsta försöker jag förtränga och plockar hellre fram det bästa =) Vilket är Yohanna och Malin, som jag har så himlans kul ihop med. Fattar inte varför det tagit sån tid för oss att hitta varann *haha* Men bättre sent än aldrig =) Ja.. Daniel.. Jag tänker även nämna Jörgen =) Han är nog den största delen till att jag vaknar med ett leende på läpparna varje morgon. Flyger på moln igenom hela dagarna.. =)
Sen tycker jag det är riktigt kul att jag blivit så pass väl mottagen av "gänget" som jag blivit =)
Får ju för allt i världen inte glömma min älskade syster som står ut med mina "bergochdalbaneliv". Hon har verkligen funnits där under min depression och ja.. under hela mitt liv såklart.. Gjort vad hon kunnat och det är något som betyder så fruktansvärt mycket! Älskar henne nåt enormt! Bättre syster får man leta efter, det är ett som är säkert =)
Mamma och pappa, ställer upp i ur och skur. Visst ibland har det väl varit några suckar och skällsord, men ändå så har dom finnits där, heeela tiden!!! *Kärlek till er alla*

Tänker mycket på Kao som är i Thailand och resor runt. Undrar om hon har det bra? Eller ja, dum fråga egentligen.. Men hoppas det inte hänt något alla fall =)

Gårdagens shopping gick väl sådär.. Hittade ett kap, en stickad underbart skön tröja för bara 50:-.. Skulle ju även haft ett par byxor tänkte jag, men så bidde det inte. Bidde 2 st BH:ar istället..

Sitter nu och väntar på att Yohanna ska höra av sig. Skulle ta en fika.. Men vi får väl se om hon vaknar i tid =)
Ezza skulle visst kika förbi för en fika även hon.. Sen bär det av mot Rimmat för arbete.
Ons- 16-21.30
Tors- 8-14
Fre- 14-21.30
Lör- 8-16
Sön- LEDIG
Mån- LEDIG
Tis- 14-21

Helt okej schema ändå tycker jag =)
Hoppas bara på att Mallan ballan inte blir sjuk nu.. *krya på dig hjärtat*

*mys i soffan*

3 kommentarer:

Anonym sa...

hehe tyckte du inte det var ngt drag i soffan. Niiii är ju såå lata! Bättre ös på lördag hoppas jag på!

Anonym sa...

Givetvis :D

Anonym sa...

Jag har det underbart gumman.. lamnar vietnam idag o flyger till bangkok.. Las jennis reseblog, lanken finns pa min facebook! tanker pa dig. Puss i mangder :)