fredag 9 januari 2009

nu ni..

Nu kan det bara gå mot bättre tider... nytt år, våren inte så långt borta och jag är med på LAS-listan och blir förhoppningsvis hållen med jobb framöver så jag slipper oroa mig för räkningar osv.. Fick ju nästan lite vårkänsla idag.. helt underbart väder har det varit.. Dock väldigt halt!!

Igår pratade jag med Kao gumsan i över en timma.. helt underbart att få prata med dig som förr och inte bara "hej, hur är det. Har det hänt nåt?" Ja.. och dessutom fick jag ju se lägenheten med =) Jag ska verkligen tillbaka till detta underbart härliga land. Så det får bli när ni är tillbaka =) Ska börja spara redan nu =)

Har haft en tanke i mitt lilla huvud en längre period nu.. I princip alla människor har hemligheter.. Vissa fler och vissa större än andra.. Men det är inte många som håller dessa för sig själva utan man måste få dela med sig till någon. Men varför gör man det egentligen? Om det är nåt som man inte vill att någon annan ska veta, varför berättar man det då för någon? Jag har nog aldrig haft direkt "superhemligheter" men vissa saker har man har berättat för sina vänner (vissa bättre än andra) har ju denne berättat vidare till någon annan. Så.. varför berätta för någon? För den bästaste bästa vännen, kanske inte alls är den du tror han/hon är. Och du kanske inte alls kan lita på honom/henne som du tror du kan. Det är ju rätt komiskt egentligen.. Men så är vi människor tydligen. Jag kommer inte kunna sluta dela med mig av mina "hemligheter" för jag är en sån person som inte kan hålla saker inom mig utan måste få diskutera det med någon..

Nehe mina kära vänner och alla som jag känner.
Nu ska jag titta på Let´s Dance.. Magnus är ju med.. Det måste man ju bara se =)

Inga kommentarer: