lördag 10 januari 2009

suckelimuck

Har blivit förkyld under natten.. =( Men det är väl bra att jag blir det nu när jag är ledig tre dagar, då slipper jag kanske va hemma från jobbet. Blir så dyrt!!! Och min fläkt står och går hela tiden... Det går inte att stänga av den för att den dära grejen man snurrar på har spruckit... Vilket är jätteirriterande!!! Vet inte hur jag ska få av den. Har försökt snurra på den där "piggen" med allt.. Men inget funkar.. *morr*

Ja under dagen så hade jag tänkt att träffa Yohanna och kanske gå upp till Malin och kolla huset och fika om hon är hemma?!? Annars har jag inga planer för dessa lediga dagar. Skönt! Känner att jag kan behöva ta det lugnt och bara va utan några större planer! Kanske kan få möjlighet att träffa Evelina med?

AAAAAHHHHH!!!!!! Blir GALEN på detta ljud!!! Värre än tinnitus tror jag bestämt!!

Inga kommentarer: