söndag 11 januari 2009

Yohanna ringde sen så henne hämtade jag upp och så åkte vi till Malin och Pierre och drack kaffe och gick husesyn =) Sen kommer Malin på den brilljanta idén att vi ska dricka lite vin. Eftersom jag är lite förkyld så tänkte jag först att nje, det är nog inget bra. Men sen efter lite konstateranden så blev det så till slut. Så vi for hem till Yohanna så hon fick hämta lite grejer, ner till willys, hem och göra sig iordning och sen gå upp till Malin och Pierre. Pierre och Christian tog sig några wiskey och mådde rätt så bra dom med. Vi satt och kollade lite på körslaget som vi kom fram till att vi inte tyckte var så bra just igår.. Sen åkte vi ner till gruvan dit även vissa slitna kryssningspojkar ramlade in =) Fick höra både det ena och det andra vad som hade hänt på denna ålandskryssning.. Haha!! korridorsgangstrarna i boxer *haha* Om man kunde få se vissa händelser på film skulle man nog få sig både ett och två skratt =)
Hade alla fall en riktigt trevlig kväll igår! Så tack alla ni som medverkade =)

Idag har det varit lite slött.. Frukost på sandelius med Danne, Janniqe och Jörgen. Sen hem till Danne och fick sig ett skratt till när man fick se ytterligare bilder =)
Gick sen upp till Malin och Pierre för att dricka en kopp kaffe och prata lite skit!

Nu tänkte jag att jag skulle lägga mig i soffan och se vad kvällen har att bjuda på??

Inga kommentarer: