onsdag 11 mars 2009

Fick allt komma upp till VC i fm.. Snälla Malin skjutsa upp mig.. Kände inte riktigt att ja kunde köra.. Yr och mådde illa.. =( Så tack snälla söta rara Mallan..
Väl på VC fick jag komma in på ett rum direkt och sitta där och uggla i 30 min med enorm smärta, yrsel och illamående innan det kom en liten tjomme som inte kunde ett skit!!
Han kom in, frågade om jag hade ont (ehh, va fan tror han) Kollade lite i örat och såg att det var rött och det var ju inte bra.. Frågade vad jag hade fått för penicilin sist.. Inte vet jag? Jag lägger inte de på minnet, jag tar de ja får och hoppas på att det ska bli bra bara.. Så han gick in och kollade på datorn och säger "jag kan inte se att du fått nåt annat än cerazette, kan det stämma?" Ehh... nje inte direkt.. för det är mina p-piller... NÖTHUVUD!!! Frågade även om det hade värkt hål på trumhinnan (vilket ja vet att det har gjort eftersom det rinner ur örat) men de kunde han inte se... det är ju lite lustigt eftersom dom kunnat se det förut.. ne de va ingen bra läkare helt enkelt.. Sen har ja bara sovit i stort sett hela dan... =(

Hatar å va sjuk.. De blir så långtråkigt å dant..!!!

Ne men nog om det.. orka läsa..

Hjärtat har inte kunnat sova på nätterna pga mina snarkningar tydligen.. haha..
Stackarn.. nån som har ett bra "slutasnarkatips"??

Ne nu blir det soffläge igen..

1 kommentar:

Anonym sa...

Köp SILENCE på apoteket för snarkning, funkar någorlunda bra för mats del iaf=)
Annars finns skit bra öronproppar som ja använder, kommer inte igenom ett ljud=)

krya på dig...