onsdag 18 mars 2009

Underbart!!

Så himla härligt väder det har varit hela dan.. Det är verkligen det enda alla pratar om. Tror att alla vill ha fint väder och att alla längtar nåt fruktansvärt till vår och sommar =)
Det har alla fall jag gjort i snart tre månader, så jag tyckte det var extra underbart med lite sol och värme idag =) Känns verkligen i hela kroppen, man blir glad och inte alls lika trött och saker går inte lika tungt.

Blivit bjuden på mat av mästerkocken Jörgen idag =) Okej då, liite hjälp fick han av mig, men inte mycket =) Daniel kom och drack kaffe med mig eftersom Jörgen är mes och inte ville ha mer kaffe för dagen =) Trevligt med lite oväntat besök.. Därför man har Gevalia ;)

Imorn ska jag upp till VC för nån hörselkontroll efter öroninfl. Inte för att jag tror det ger så mkt eftersom det var efter den förra öroninfl dom ska kolla.. Men men, jag går upp dit och ser glad ut och hoppas att dom kan se nåt som kan göra min otroligt dåliga hörsel bättre?!
Sen blir det fika med Yohanna och Mallan och kanske en liten prommis om det är fint väder? Sen bär det av mot Rimmat för lite slit och arbete. Sover hos mor och far då. Gosa lite med Mitzy *saknar* På fredag ska det bli riktigt gott med tacos som älskade syster Aije ska bjuda på =) Ska bli kul å se Hadar spela innebandy med!!

Å Sen så är det lördag igen =)

Inga kommentarer: