måndag 16 mars 2009

Måndag.. igen..

Känns som att veckorna går så fort, dom bara springer iväg..

Idag har man jobbat, har gått rätt bra faktiskt. Tvättade bilen med snälla pappa efter jobbet med, så jag har varit extra duktig =)

Blev sen att ta en snabbfika med Yohanna och Malin för ett nödvändigt ting, men de gick ju fint =)


Handla med Jörgen som sen "lagade" mat =) Så duktig så alldeles ;)


Imorn är man ledig och då blir det att göra en väldigt nödvändig städning!!! Hoppas jag är på städhumör så jag kör järnet med allt, så det blir riktigt rent och fint =)


Sen blir det jobb ons-fre. Fredag har jag även lovat att hämta Hadar och Ina från dagis/fritids för att sen köra ner Hadar till innebandyn som Ina och jag ska kolla på. Sen skulle det troligen bli tacos hemma hos Aije och det tackar man ju inte nej till ;)


Lördagen blir det fullt hus i bastun i dårhuset kan jag lova.. Och tro mig, med fullt menar jag verkligen fullt!!!!!


Nästa vecka är en jobbig vecka.. Jobbar 6/7.. det är aldrig skoj =/ Men jag slutar ju 14 mån-ons så det är ju skönt!!


Ja det var nog allt för denna gång! Tack för er tid och välkommen åter =)

Inga kommentarer: