onsdag 29 april 2009

Onsdag 29/4 en dag att minnas =)

Jo, jag har fått tillsvidareanställning (fast kan man säga, men det heter inte så längre) =)
Så from den 16/3 har jag det =)
Så nu är jag säkrad =)
Är så glad så glad!!
Vad mer kan man begära??
-Underbart hem
-Underbar pojkvän
-Helt fantastiska vänner
-Ett arbete
-Familj som är fruktansvärt älskvärd

Behöver man mer?
För tillfället känner jag mig som den lyckligaste människan i världen =D
Men det kan ju svänga tvärt ;-) (Retar du dig nu Malin)

Nej nu ska jag göra mig iordning för att hämta Yohanna i Grebo.

Glad är vad jag är denna dag!!

=) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =)
=D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D

3 kommentarer:

danne sa...

GRATTIS!!!!!! Det ska vi fira hela helgen!

Johanna sa...

Grattis vad kul för dej :)

Anonym sa...

Grattis ännu en gång=)
Grymt roligt att se att du mår bra och har de bra=)
Ta hand om dig...