onsdag 13 maj 2009

ARG!!!

Sitter och kollar på Uppdrag Granskning där det handlar om äldrevården.
Det sägs ju att vi är i en finanskris och då måste det sparas pengar hej vilt!
Men att dra in så mycket pengar på äldrevården, det är ju fan i mig skamligt!
När man måste spara så pass mycket att man inte ens får sätta in vak på de om är döende så att de får ligga och dö ensamna, då har det väl fan i mig gått för långt!!!!
Men de där förbannade grisarna som sitter i regeringen ska få sitta med sina feta löner!
Tycker det är förjävligt!
Och detta ska vara Sverige år 2009??

Fy fan säger jag bara!
När till och med de gamla säger att de känner sig ivägen och att det känns som att de kan dö för att de kostar sverige för mycket pengar! Då är det fan i mig lågt!

Usch så irriterad!!!

1 kommentar:

Matte.G-sson sa...

Håller med dig till 100% :) Bara i dena ruttna kommun så sparas det in pengar för de gammla!! Har jobbat själv i äldrevården o jag vet att det sparas in men deras jävla löner de har politiker det sparas inte in utan de höjer sina löner istället!! BLÄ!!!!

// G-sson......