fredag 15 maj 2009

insett...


Jag har kommit till insikt med en sak..
Jag har för mycket att göra på dagarna, så jag hinner inte blogga då.
Utan det blir när jag kommer hem på morgonen efter ett nattarbete..
Lustigt det där, men vem har sagt att man ska va normal?!
Hmm.. jaja.. tänkte alla fall meddela att jag har gjort 2 upptäckter inatt.
Nr 1: Det kan faktiskt vara minusgrader och frost även i mitten på maj. Hade jag inte en aning om, men nu är jag en kunskap rikare =)
Nr 2: Det kan även börja ljusna/daga redan vid 01.30. Hade jag heller inte en aning om?
Trodde att det var natt och mörkt hela natten.. eller ja.. alla fall fram till 4. Men se så fel man kan ha!

Nu ska jag efter dessa upptäckter och insikter ta och krypa ner brevid sweet som värmt upp sängen åt mig hela natten, gulle han ;o)

Sleep tight, becous I will ;o)

Inga kommentarer: