söndag 24 maj 2009

Sexparty

TACK EMELIE FÖR EN TREVLIG KVÄLL!!








Igår vankades det sexparty. Platsen var hos Emelie. Fick välkomstdrink och sen var det bara att sätta igång. Det visades glassnoppar, gummisnoppar stora som små, stimulartorer.. ja, you name it!! Själv köpte jag snoppsugrör =)
Var mycket trevligt måste jag säga.
När vi var färdiga med att klämma och känna, så fick the boy´s komma med =)
Kvällen gick otroligt fort och så var det dax för att dra sig ner mot Gruvan.
Hade riktigt trevligt där med, förutom att en kvinna i 45-årsåldern med ett väldigt litet ordförråd bestående av orden fitta och hora, var otroligt jobbig.
Menar på att jag har kallat henne för äcklig hora, vilket jag givetvis inte har gjort!!!!
Försökt att förklara det för henne ett par gånger, men hon vägrar tro på det.
Men hon är ju iofs lite fel i huvudet. Hittar på att Jösse försökt köra på hennes kompis. Jösse har ingen bil men framförallt inget körkort, så detta är alltså inte möjligt. Hittade på massa annat skit med. Synd om henne, visst, men man blir rätt irriterad när hon inte ger sig!!
Men nu är hon portad från Gruvan alla fall, så vi slipper henne där. Vakterna vet att hon varit på oss förut. Så det känns ju skönt! Hoppas hon inte kommer till parken nästa helg bara.. Iofs är det lite större där så man har bättre chans att undvika henne.

Ja men slutresultatet av det hela är alla fall en mycket trevlig kväll!
Nu är det bara drinkkvällen som ska planeras lite med =)

(Dålig kvalitet på bilderna. Min kamera är asdålig!!!)

















Inga kommentarer: