onsdag 27 maj 2009

AAAAHHHH

Denna förjävliga tandvärk!!!!!!!
Skulle just nu kunna dra ut den utan problem för att slippa den pulserande värken!!
Men ska till tandläkaren imorn kl 8.00 så får vi se vad han gör??
Hoppas nästan dom drar ut den så ja slipper helvetet!

Går ju av imorn kl 6.00 så då ska jag hem till mamma en sväng och sen skjutsar hon mig till kisa och sen hem till mamma igen så jag kan sova några timmar.

På fredag blir det att göra stan osäkert =)
Då ska vi in och shoppa jag, Yo, Mal och Em B sen kommer även Daniel och Jörgen in. Så vi flickor ska kolla efter klänning till kryssningen eftersom vi har infört klänningkrav på middagen =) Ska även kolla efter nåt att ha på oss på lördag då Yohanna fyller år =)

Lördag blir det bowling och firande av älskade Yohanna och sen ska vi vidare till parken =)
Kommer bli så skoj tror jag.

Nu blir det lite mat och sen är det snart dax för arbete igen. Sista natten, guuuud så skönt!!!


/Annicken\


Inga kommentarer: