tisdag 12 maj 2009

Tisdag

Snart blir det fika hos Daniel (ovanligt med fika va)

Tycker inte det blir mycket annat än fika när man är ledig.
När man söker jobb och ska skriva intresse är det inte så skoj att skriva fika.
Men har man ett intresse så har man.. eller hur ;)
Men det allra bästa intresse jag har, det är att umgås.
Jag mår psykiskt dåligt om jag inte får umgås om dagarna.
Som idag. Vaknade, satt vid datorn en stund, blev irriterad för att solen gick imoln, funderade på vad jag skulle göra, tvättade, blev irriterad för att alla jobbar när jag är ledig, blev ännu mer irriterad för att jag inte hade nåt att göra, blev glad när Yo hörde av sig, ännu gladare när vi nu ska fika =) Kul dag va (?)
Även Mal ska med, så väntar nu på henne, sen bär de å.. =)




Bästa!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är ute i huset och dricker kaffe, ni får ju komma ut hit om ni vill umgås lite mer...=D