tisdag 23 juni 2009

No time...

Hinner ju banne mig inte uppdatera nåt längre!!
Har nåt för mig hela tiden känns det som, och tro inte att jag klagar.
För det gör jag absolut inte!!!

Men.. ska försöka få med allt jag vill och känner för.

Börjar med den 18:e juni som var min stora dag *hehe*
Börjar först och främst med att tacka för alla gratulationer.
Och ett stort tack till underbaraste vännerna för den mycket fina och väl uttänkta presenten, Soda Streem =)

Dagen till ära så hade jag bjudit med mina kära till middag på Ming Palace.
Träffades först hos Daniel vid 16.00 för att dricka en öl och så fick jag min present =)
Tåget gick sen 17.17, vilken tågresa *haha*
Sen hade vi lite tid innan vi skulle träffa Pekinggänget 19.00 så då fick det bli en öl på Överste Mörner då älskling bjöd (mig alla fall *haha*)
Mötte sen upp Theza darling, Mimmi, Benjamin och Jossie som är 3 arbetskamrater till Theza.
Trevliga människor =)
Maten var underbart god, det tyckte vi alla.
Sen kom det in en efterrätt bestående av friterad banan och glass (klassiker på Ming)
Bara det att jag fick dubblet upp + 2 ljus eftersom det var min dag *pilutta er*
Så ska ni till Ming, se till att fylla år för då får ni efterrätt =)
Sen blev det att sätta sig på Överste Mörner igen för att invänta bussresan hem 22.30.
Ja.. Kan bara sumera dagen som underbar!!
Tack alla som var med. Tråkigt att inte alla kunde komma bara =(

Fredagen var det bestämt att vi skulle cykla ut till Dan´s stuga.
Hade inte en aning om var den låg mer än att det låg mot Dalhem.
Tänkte väl att det kunde vara mysigt att cykla allihop, men inte fan trodde jag att det skulle vara långt som 1,2 mil.
Men så var det så det var ju bara att trampa på.
Efter en bit hoppade dock Yo´s kedja precis som det började regna.
Så Stefan fixade kedjan och sen sprang vi och ställde oss under en gran.. haha..
Det såg nog rätt kul ut.
Massa cyklar på vägen och ett gäng idioter under en gran mitt under spöregn.. haha.
Jag vet alla fall att jag skulle ha garvat om jag åkte förbi =)
Kvällen blev dock inte så långvarig hos Dan utan vid tolvhugget tog vi våra bikar och trampade hemmåt igen.
Av någon anledning så tog det inte lika lång tid då *hmm*??
Blev att vi stannade till vid bysjön där några av oss som inte är badkrukor tog oss ett dopp.

Lördagen var vi hos mig och grillade..
Kan bara sumera den kvällen som... GALEN!!!!
Men helvete så skoj *haha*

Bilder har jag inga här eftersom jag sitter hos mamma och skriver.

Har nu jobbat min första natt på egen hand i Rimforsa.
Gick hur bra som helst.
Var inte trött, kände att jag visste vad jag skulle göra.
Så det har gått skiiitbra!!! Så nu har jag denna natt kvar, sen är jag ledig resten av veckan och jobbar bara mån-tis + tis-ons nästa vecka med =)
Men innan det så ska vi ju på KRYSSNING!!!
Skoj som tusan ska de bli.
Hoppas bara det inte händer nåt mer skit med resan nu.

Ne nu orkar jag inte skriva mer och ni orkar inte läsa mer.
Så jag tackar för mig och säger, på återseende ;)

/Nicken\

1 kommentar:

Yohanna sa...

Japp. Lördagen va GALEN!Haha..
Vi är mycket sjuka människor:P
hehe