måndag 15 juni 2009

Måndag igen

Grattis till Johanna Rahm =) Alla blir bara äldre och äldre, men inte jag inte ;-)


Det är ju bara 4 dagar kvar tills jag fyller år med =)
På onsdag skulle visst mamma, pappa och mormor fira mig.
Vet inte varför men klockan 14.00 skulle visst jag och mamma iväg på nåt *hmm*
Lite nyfiken kan jag väl erkänna att jag är =)
Sen på torsdag blir det att äta på Ming Palace med de bästa och även Theza. Ska bli så himlans skoj att träffa henne. Det är mer än ett halvår sen tror jag bestämt? Så det ska bli riktigt skoj.
Vi blir några stycken faktiskt. Det är Jag, Jörgen, Stefan, Daniel, Malin, Pierre, Yohanna, Håkan, Alex, Ezza, Emelie Swärdh, Emelie Bergström, Theza, hennes tre arbetskamrater Mimmi, Jossi och Benjamin (tror inte jag har glömt nån?) Kommer bli kalas =)

Idag då.. Jaa.. måste ringa och beställa bord, städa=ett måste, ja sen blir det den tråkiga matlagningen med =( tänkte ha kycklingvingar idag som jag steker i ugnen. Det blir nog smallaskens =)

Imorn ja... då ska jag till käkkliniken och operera bort min visdomstand. Nervös? Ja det kan man nog säga. Syster Aije är snäll och följer med mig. Måste ha en följeslagare eftersom jag ska få lugnande och får då inte köra bil på 24 timmar. Sen ska jag jobba på natten.. Spännande! Hoppas det går bra.
Sen på onsdag får jag ju inte sova så länge eftersom mamma och jag skulle va på nåt 14.00, får väl se till att lägga mig en stund på em/kvällen! och på torsdag är det den stora dagen (haha) och på fredag är det midsommarafton. Vad gör man då? Lite förvånande att vi inte vet vad vi ska göra då? Brukar ha nåt att göra nästan varenda helg. Men en högtid som midsommar har vi inte en aning. Tycker det är lite komiskt ja =)

Måste även tala om att jag är en jävel på att prata engelska =) Bättre än vad jag själv trodde. Fuck betygen, IG.. haha.. up my *** borde ha VG, minst!!


Take care my sweet friends (fuckfriend??????????) =)

Inga kommentarer: