fredag 12 juni 2009

Fredag

Idag är det skolavslutning och student och vädret är piss. Inte alls skoj. Lider med dom!! På våran student kunde vi alla fall ha champagnefrukost vid templet, sen 2 min innan vi skulle springa ut så börja det visserligen spöregna, men vi fick ju en bra början alla fall =)

Men grattis till alla =) Önskar jag kunde få uppleva min student igen. Hade inte så kul den kvällen kommer jag ihåg. Regnade hela kvällen sen. Vi var hos Jocke lite på förkvällen, sen gick vi ner till skolan och kollade läget, sen fortsatte vi till gruvan. Men jag hann bara ner dit så ringde jag Rikard och ville hem. Då var jag genomsur, frös som en gris och ville inget annat än hem till min säng. Så så rolig var den studenten =(


Har haft ytterligare en natt då jag inte kunnat sova. Iförrgår somnade jag visserligen efter mycket om och men, men det blev sent. Igår däremot så kunde jag inte somna, så jag har legat och halvsovit med en snarkande, jätteirriterande Jörgen brevid mig, som dessutom halvt låg på mig. Lätt att flytta på sig? Inte!!Och nu när han gick upp för att gå på Kevin´s avslutning, ja då var jag pigg som en lärka??!! Hur är detta möjligt då? Förstår mig inte på mig själv riktigt? Tycker att jag borde kunna sova nu när jag inte har jobbet att må dåligt över, kunna slappna av. Men det är som att jag är spänd hela tiden, tankar som snurrar om allt och inget. Drömde tex inatt att Kao ringde från Norge och sa att hon hade fått meddelande om att Andréa hade dött?! Why? Skumt!?

Nu sitter jag alla fall och försöker glömma denna dramatiska drömtragedi och dricker lite kaffe.


Gullet och jag ska in till stan sen och köpa nya glasögon till mig och se om det finns nån klänning? Ska även se om det finns några badshorts som passar då dom han beställde från Tradera var för små *hehe* Sen får vi se vad kvällen har att bjuda på?




/Annicken\
Detta fina förkläde fick Daniel i present.
Har förövrigt gjort det själv för många år sen=)
En kock måste ju ha ett förkläde =)
Kanske ett mer passande?
Men detta fick duga.
Så fint så *haha*

2 kommentarer:

danne sa...

Du ligger risigt till Annicken..JÄVLIGT risigt till!

Matte.G-sson sa...

Haha!!! vilken bild på danne :)

// g-sson