torsdag 11 juni 2009

Klänning

Sitter och kollar runt efter en klänning. Men hittar ta mig fasen inget som faller mig i smaken. Vet inte vad jag vill ha, men jag vet banne mig vad jag inte vill ha.
Vill inte ha en lång, inte en jätte urringad, inte föööör kort, inte blommig, inte randig.. ja jag kan skriva bloggen full. Förstår mig inte på dagens mode. Tycker inte det finns alls mycket som är snyggt. Det är tantigt och blommigt och randigt och konstiga modeller och ja.. Inte min smak helt enkelt! Nu menar jag inte bara klänningar utan allt.

Mina glajjer gick sönder helt förut, så imorn ska jag och gullet och troligen miffot in till stan så jag kan beställa ett par nya. Ska glo runt i affärerna med och se om jag kan hitta nåt till kryssningen med, men det ser mörkt ut =(

På tisdag får jag se 4000:- flyga iväg då jag ska operera bort min visdomstand =(
Fattar inte att det ska va så förbannat dyrt!!??
Sen kommer glasögonen kosta ett par tusen.
Sen ska jag dra ut en annan tand (troligen) och då ryker det lite kosing där.
Sen ska vi på kryssning, ojoj vad pengar det kommer gå åt.
Sen är det Ullared och GTB.. ajajaj mer pengar som flyger sin väg.

Verkar som att pengarna inte har ro att stanna hos mig, dom bara flyger ju sin väg.
Helt fucking otroligt vad pengar det kan gå åt!
Om man skulle bli miljonär, undrar hur länge man skulle vara det egentligen? En vecka? En månad? Ett halvår? Hmm??

Lördag är det tänkt att vi ska gå Bysjön runt, men vet inte hur det blir med det med tanke på vädret? Får väl se?

Ha en trevlig helg och grattis till de som går på semester kommande vecka =)

Vill göra och säga så mycket, men gör det inte.
Varför?
Vart kommer denna svaghet ifrån?
Vart tog JAG vägen?
Ge mig styrka, ge mig tro.
Ge mig kraft att försvara mig själv!

Inga kommentarer: