onsdag 10 juni 2009

ÄNTLIGEN!!!!


Nu är det äntligen över.. Nu har jag gjort min sista natt i Kisa. Fy fan så skönt! Hoppas jag aldrig mer behöver sätta min fot där. Gick hela natten med ett flin inom mig, trots att natten gick otroligt sakta. Nu är det bara roligt framöver.

-Jag ska börja i Rimforsa =) Trevlig personal och så har ja lite att göra där.
-Vi ska in och äta på Ming Palace 18:e juni då jag fyller år. Får då träffa min älskade Theza <3





-Vi åker på kryssning 26-27/6 =) (hoppas bara det går bra, glöm inte hålla tummarna)

-Vi åker till Ullared ena dan och Göteborg, Liseberg andra dan och sover i stuga =)

Det känns mycket bra faktiskt =)


********************************************************

Måste ägna en tanke åt Therese Johansson Rojo.
Jag brukar inte ta åt mig när jag läser om människor som blivit mördade, inte så att jag fäller en tår.
Men av någon anledning gjorde jag det när jag läste om denna jättesöta tjej.
Förstår inte hur människor kan vara så grymma?
Framförallt inte så unga människor. Om det nu stämmer att det är den 16-åriga pojken och den 15-åriga flickan det vet jag inte?
Tycker i vilket fall som helst att det är hemskt att få sluta sitt liv som 15-åring och dessutom mördad!

Tankar till Therese, hennes familj, släkt och vänner.

Inga kommentarer: