söndag 7 juni 2009

Vart tog solen vägen??

Vart tog den underbara solen vägen??
Vill ha sol och värme.
Inte höst. Kallt och blåsigt.
Kom fram. kom fram!!





Gårdagen var trevlig. Åt klyftpotatis med grönsaker och köttabit till det =) Gött som attan (eller vad säger du Yohanna) Men det är rätt så jobbigt att vara nykter när andra är apfulla och tjatar som en fyraåring. Men det gick bra ändå =) Skjutsade upp dom till bysjökrogen där det var Blueskväll. Daniel som hade anlänt under kvällen kände det inte så lockande så vi åkte en tur i byn och sen åkte vi hem till honom där det bjöds på kaffe. Antog att dom skulle ringa efter skjuts hem så då var Daniel snäll och väntade med mig =) Så vi satt och pratade kryssningen, både som kommer och de som har varit. Längtar som tusan till den! Och lilla Leah som är världens sötaste unge som hade ringt häromdagen och sagt "Hej Tönt" =) *haha*

Sov bajslänge idag faktiskt. Ska ju jobba inatt så jag tänkte att jag skulle sova så länge jag kunde. Och det blev till halv ett. Med några uppvaknande emellan, och några väckningar.
Så hoppas nu på att natten ska gå förbi utan några sömniga stunder!!
Mina sista tre nätter!!! ÅÅÅÅÅÅÅ så skönt!!!!

Senare i eftermiddag spelar ju ÅFF. Så Jörgen ska bjuda på middag. Grillat och potatissallad. Så nu ska jag ta och städa lite och diska. Sen får han ta hand om det imorn =)

Ha de gött!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Het bild...=D

Annicken sa...

Eller hur ;)