lördag 6 juni 2009

Minigolf


Känner mig lite nere just nu faktiskt.. Nästan sådär så man kan gråta för ingenting. Kan det bero på att det var så länge sen jag gjorde det och behöver göra det??????? Eller beror det på nåt annat?? Hmm?!


Kom precis hem från en minigolfrunda. Jag var duktig i början, men sen dala det utför. Men jag var inte sämst alla fall, är nöjd med det =)


Snart blir det att gå upp till Mallan. Då blir det matlagning och flickorna ska dricka alkohol medans en annan får vara AAC (Anonyma Alkolisters Chufför).


Imorn blir det arbete igen.. =)

Mina sista tre nätter på *****stället =)

Såååå skönt. Sen har jag några dagars ledigt..

Så himla underbart..


Trevlig kväll!!

2 kommentarer:

danne sa...

hrmm..ja gick väl inte så där otroligt bra direkt...

Annicken sa...

nje, det kan jag väl inte påstå.. men för en annan gick det över förväntan =) så jag har inget att klaga på =)